vrijdag 16 augustus 2013

intake 2

de maandag dat ik zou horen wat mijn advies was liep toch wat anders dan ik had gehoopt en had verwacht.

de hele week was ik al erg zenuwachtig van wat er nou uit zal komen.
de maandag dat ik in de bus zat was ik ook erg misselijk en vol spanning.
om 20 over 8 moest ik de bus hebben dacht ik dus ik was er om half 8 al uit wat voor mij erg vroeg was in de vakantie tijd. ik weet t andere mensen moesten misschien wel veel vroeger en ik zit hier over te klagen ik weet t ik weet t.
toch was het verschrikkelijk vroeg (A)
het leuke was ook nog eens toen ik op het kaartje van het ziekenhuis keek moest ik 20 min later er zijn dus een bus later kon prima. spontaan was ik blij dat ik niet in mn bed was blijven liggen....
ik ging mn ov nog even opladen en heb als een gek naar de bushalte gefietst want ik zag een bus ( mijn bus dacht ik) maar achter af was dat toch niet zo en stond ik behoorlijk voor lul bij het bushokje omdat ik helemaal buiten adem was. conditie was even ver te zoeken maar he t was super vroeg : )
nou bus in bus uit en naar het ziekenhuis voor een afspraak met de sportarts over mijn enkel.
het ging de betere kant op en ik had in de bewegingen niet zoveel pijn meer alleen mijn binnenkant van mijn enkel is toch nog heel zwak.
dus ik moet fysiotherapie en een brace dragen voor 3 maanden en dan moet ik kijken hoe het gaat.
de fysio mag bepalen of ik weer mag gaan sporten. dus half goed half slecht nieuws en met dat nieuws in mn hoofd liep ik naar buiten.
op naar de volgende afspraak in leeuwarden.

in tussentijd kwam mijn vader me nog ophalen en zijn we samen gaan lopen naar het station dus dat was wel even fijn.

ik was veel te vroeg ( ik had nog ander half uur) dus ik besloot op de pure gok te gaan lopen naar het ggz gebouw.
door de stad af en toe nog even een winkel binnen gelopen en dan weer door uiteindelijk kwam ik wonder boven wonder weer bij de goede straat uit. ik liep wat verder en zag een parkje daar ging ik even zitten candy crushen ( altijd leuk)
nou na een tijdje heb ik mezelf opgepakt en naar het gebouw gelopen.
weer zat ik alleen in dat gangetje,.
op een gegeven moment kwam er een meisje bij zitten.
ze keek me aan en ik keek haar aan en we zeiden hoi, nou beter kan een gesprek niet beginnen.
toen zei ze op een gegeven moment , wat een stilte.
ik zo , ja.
toen na een tijdje liep ze weg en ik heb dr niet meer gezien. ik had overigens niet de indruk dat ze naar haar afspraak ging want later vroegen ze nog naar iemand die een afspraak had...

die vrouw kwam weer met een overdreven vrolijkheid op me afgestormd en gaf me een hand. toen we in het hokje zaten waarvan het plafond ontzettend lelijk was viel me op, vroeg ze of wat ik aan had een jas was of of dat bij mijn kleding hoorde. ik vond het een beetje rare openingszin van een gesprek maargoed.
toen vertelde ze me dat ze contact had gehad met mijn vorige behandelaar en over dat we t de vorige keer alleen over mn verleden hadden gehad en over dat ze het nog niet wist en ook nog niet had besproken in het team.
want omdat ik zo'n lang verleden had was het wel lastig om een goede behandeling te vinden.
dus ging ze me dingen vragen waar ik de vorige keer ook al antwoord op had gegeven en vroeg ook nieuwe dingen. nou uiteindelijk kwam ze met een goed idee vond ze zelf dat ik een paar keer met iemand zou praten over eten en hoe ik dat moest doen en dat t dan zou ophouden.
ik vond het helemaal niks want ik denk niet dat dat zo makkelijk gaat ofzo dus dat zei ik , ( wel wat netter hoor)
en toen zei ze ja dan moet je zelf maar wat verzinnen en weet ik veel wat allemaal.
toen vroeg ik naar de mogelijkheden want ze zegt zelf dat er veel dingen niet mogelijk waren. maar dat wist ze ook niet.
nou toen hadden we t over school dat ik daar veel voor wil doen en nu heb ik als opdracht gekregen dat ik moet uitzoeken hoe ik water drinken zou gaan aanpakken met de school manier.
t is net zo vaag als t hierboven staat.
einde van het gesprek,.

we liepen nog naar zo'n secretariaat en hebben toen een nieuwe afspraak gemaakt.
er werd serieus niet eens aan mij gevraagd of ik op die tijd en die dag kon.
ik heb echt wel eens wat nuttigs te doen hoor mensen daar. maargoed
o en ze wou perse dat ik volgende week weer kwam. nou prima als zij dat zo graag wil vooruit dan maar.
secretariaat mens was eerst heel aardig maar zodra die andere vrouw de deur uit was, was ze heel kil en zei ze niks meer gaf alleen t kaartje. ik zei nog doei maar zei had daar vast nog nooit van gehoord want ze keek erbij of ik haar verschrikkelijk had uitgescholden.

zo de deur uit en ik besloot dat dit niks was en dat ik ermee wil stoppen.
ik ga volgende week nog wel heen en dan vertel ik haar dat dit me niet zo goed idee lijkt of ik wacht even af.
kan ook goed zijn natuurlijk.
maandag heb ik iig de andere intake bij psQ bij de diƫtiste die andere afspraak is pas over een maand.

op de terugweg zat ik te wachten op een trein die opeens van een ander spoor ging dus top!
uiteindelijk kwam ik thuis en heb ik helemaal niks meer gedaan!

hele belevenis dus weer.

hier de foto's van de gang en als je goed kijkt.
1 zo'n gele stoel is dus echt groot!
 de lange gang en de hoek waarin je zit

richting de gesprek kamers
 
!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten