vrijdag 23 augustus 2013

intake 2, fysio en lesgeven

gister was weer even een druk dagje,
mijn dag begon vroeg want ik moest om kwart over 8 bij de fysio zijn.
na een lange tijd was ik daar weer.
gelukkig had ik dezelfde aardige mevrouw weer dus dat scheelde!
met mijn enkel ging het wel goed alleen ik durf er nog niks mee en ik kan mijn knie niet zover buigen dus daar worden nog foto's van opgevraagd.
volgende week mag ik dr weer heen.

toen heb ik nog even brood gehaald voor mn ouders.
mn moeder moest werken dus die redde dat niet en mn vader was ziek dus nam ik het even mee.

toen ging ik in de bus naar groningen voor mijn 2e intake gesprek,
dit keer met de dietiste.
meestal zijn die gesprekken wel relax en vertel ik gewoon wat ik eet en drink op een dag enzo maar dit ging toch even wat anders...
de vrouw was eerst al heel erg te laat en ze keek me heel kill aan.
dus ik ging zitten en keek rond in dat kamertje.. dat doe ik altijd maar echt wat daar allemaal hing.
allemaal kaartjes, schilderijen en foto's. maar op een grote foto/schilderij die naast mij hing zat een grote hond in een uniform nou echt heel beangstigend bijna.
zo iets was het maar dan met een veeeel grotere kop.

nou ze begon met bijna het verwijt van welke behandelingen ik allemaal wel niet gehad had.
toen had ik al zo iets van waarom doe ik dit ook al weer?!
dus ik dat gewoon vertellen af en toe zei ze iets wat nergens op sloeg en dan ging ze weer verder.
opeens zei ze ja kom op we gaan wegen, nou moet ik zeggen dat ik dat ontzettend lastig vind en al helemaal als ik t niet van te voren weet.
nou ze begon bijna te schreeuwen naar me en dat ik kon kiezen of nu wegen of geen behandeling.
dus na lang twijfelen en nadenken en tranen zei zij opeens nou weet je wat je ongeveer weegt? toevallig wist ik dat want ik had me vorige week gewogen.
dus voor toen was het even klaar.
ze vroeg wat mijn voorkeur was qua behandeling.
ik zei dat ik het liefst ambulant wil omdat ik het dan met mijn studie kon combineren.
zei ze, ja maar jij eet geen 6 broodjes per dag en dat is toch echt het vereiste en blablabla
dus opeens was het uitgesloten dat dat kon.
ze zei ja we hebben ook nog deeltijd en klinisch maar ja ik weet niet of ze je daar wel willen hebben.
je hebt al zoveel gedaan en gehad en t ging nou niet zo succesvol.
na een diepe zucht zei ze nou we hebben t er wel over in t team maar waarschijnlijk kan je hier niet terecht ( die vrouw was er zelf al heel erg tegen volgens mij )
dus donderdag advies gesprek maar gelukkig niet met haar!

daar ging ik dan met al mijn goede bedoelingen, met mijn wil te willen veranderen en om dan meer succesvol met mijn opleiding bezig te gaan.. maar nee in amsterdam afgewezen, in leeuwarden afgewezen en waarschijnlijk nu ook in groningen.
nou dan weet ik het ook echt niet meer en dan heb ik er zelf ook echt heel erg weinig moed nog op.

toen ik thuis kwam heb ik mijn glitter steentjes gesorteerd want mijn steentjes waren binnen en 1 pakje was gekomen.
de rest komt vandaag dus ik heb er echt veel zin in.
lekker turnpakjes versieren met glitter steentjes en ik hoop binnenkort ook turnpakjes te kunnen maken zelf! waarschijnlijk ga ik dat leren bij mn oma dus erg leuk!
en anders weet ik nog een leuk adresje waar de basis gemaakt kan worden :)

toen mocht ik weer de turnzaal in om les te geven.
de meiden deden erg goed mee en ik heb heel erg genoten!
dit keer had ik niks voorbereid maar ze vonden het wel erg leuk.
echt heerlijk om ze training te geven.
volgende week komt hun echte trainster weer dus dan help ik ze gewoon en ik hoop stiekem dat ik ook weer delen van de les mag geven net zoals vorig jaar :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten