woensdag 21 augustus 2013

intake 1, intake 2 en lesgeven

op vrijdag werd ik gebeld of ik maandag ook al kon komen voor de intake in Groningen.
blijkbaar was die naar voren geschoven.
eerst moest ik pas eind september daar heen maar nu even wat eerder.
wat ik op zich niet erg vind want nu heb ik nog vakantie.
wat ik wel vind is dat het heel erg druk word en intake daar en intake daar.
om een uur moest in Groningen zijn.
ik wist de weg want ik was er al behoorlijk vaak geweest, na de opname van vorig jaar.
iets wat gespannen kwam ik binnen en ging ik naar de balie om me aan te melden.
de balie mevrouw was behoorlijk traag en nam voor alles uitgebreid de tijd want ja ik had blijkbaar niks ingevuld en daar moesten we toch echt even naar kijken. wat bleek na een kwartier(!) zoeken had ik toch wel alles ingevuld. ik mocht plaats nemen in de wachtkamer.
en het werd wachten, wachten, wachten.
deze wachtkamer is trouwens wel veel vriendelijker en mooier dan die in Leeuwarden!
de wachtkamer in Groningen psQ.



het gesprek was met een iets wat schorre mevrouw.
ik vond haar wel aardig dus het praten ging ook makkelijker.
ze vroeg wat mijn problemen waren of ik het zelf ook erg vond, wat voor behandeling ik wil en dat soort dingen.
mijn voorkeur ging uit naar ambulante behandeling want dan kan ik dat mooi met school combineren.
maar ik weet nou niet of zij daar zo overdacht want ze liet erg vaak het woord opname en deeltijd vallen.
donderdag heb ik een gesprek met de diƫtiste en volgende week donderdag de uitslag.

dinsdag had ik eerst een gesprek in Leeuwarden,
mijn 3e intake gesprek en ik hoopte mijn uitslag gesprek,
ik werd weer een half uur te laat opgehaald.
echt op tijd zijn dat kennen ze daar niet.
hoewel ze daar in Smilde ook niet altijd goed in waren vind ik een half uur zonder sorry wel erg lang vooral omdat ik daarna nog snel door moest naar het ziekenhuis in Groningen.
het was een heel kort gesprek. 20 min en ik stond weer buiten.
ze beschreef me als een gesloten bloem die iets open ging tijdens het praten.
altijd leuk...
ze konden in Leeuwarden niks voor mij doen door mijn wat langere hulpverleningsverleden.
wat ze wel deed is even een brief schrijven naar de huisarts en mijn behandelaar in Groningen om eventueel daar verder te kijken binnen die Accare.
iemand die in verband stond met mij en mijn behandelaar en die zich wat richt op het eet stuk.
ik vertelde haar al dat we dat al eens geprobeerd hadden en dat dat niet zoveel effect heeft gehad.
dus dat was Leeuwarden! huppa 52 euro weg gegooid voor niks.
nou ja ik kon het in ieder geval proberen :)

in het ziekenhuis had ik een afspraak voor mijn hand daar heb ik al een hele tijd last van.
waarschijnlijk heb ik nu een haakje( iets van een botje onder mijn pink boven mijn pols ofzo) gebroken of gekneusd.
maar daar krijg ik nog een scan van!
wachtkamer in het umcg. beetje laag genomen.


maandag moest ik les geven.
echt in een woord... het was echt heerlijk!
ik mocht en kon alles doen wat ik wou :)
de 2e groep had ik maar 4 meiden dus dat was ook wel erg gezellig en die deden 1e en 2e divisie
dus daar kon ik ook wat moeilijkere dingen mee doen.
erg leuk!
de eerste groep was wat groot dus ik moest even wennen maar ook erg geslaagde training!
morgen mag ik ze weer training geven. daar ga ik zo nog even een voorbereiding voor maken:)

dinsdag ben ik nog even met een lieve vriendin de stad in geweest dus dat was wel erg gezellig!
wij gaan ook de 31e naar een internationaal turnwedstrijd in Alphen dus erg leuk!
ook die avond voor het eerst sinds hele lange tijd weer een gerepeteerd met de band
erg dubbel en ik vond het ook erg moeilijk om te gaan.
volgende week nog 1x oefenen en dan is de avond waar we gaan zingen.
dus nog 2x over een hele grote drempel heen maar het word vast leuk.
ik genoot iig van het zingen ook al ging het niet helemaal goed.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten